Splošni pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne strani www.jomar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
S spletno stranjo www.jomar.si upravlja podjetje Jomar d.o.o.
Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno preko naše spletne trgovine ali potrditvijo naročila v poslovalnici ali preko drugih poti naročevanja seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se registrirate kot uporabnik. Ob registraciji v sistem uporabnika določa ter povezuje z vnesenimi podatki.
Pogoj za nakup po spletni cenah je registracija, neregistriranim uporabnikom popustov ne priznavamo.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo. Zloraba spletne trgovine se kaznuje.
PONUDBA IZDELKOV
Vsi izdelki so unikatno izdelani po lastni inspiraciji, po povpraševanju, po naročilu in so vsi unikatni.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča plačilo z bančnim nakazilom na račun podjetja po ponudbi, predračunu in / ali računu.
CENE
Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Cene veljajo v trenutku oddaje povpraševanja oz. naročila, se pa lahko tekom izdelave naročila spremenijo zaradi specifičnih želja stranke (dodatki na izdelku, sprememba velikosti izdelka, zamenjava materiala). Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko spletne trgovine www.jomar.si. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila.
Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla spremeni med izdelavo naročenega, bo podjetje Jomar d.o.o. omogočilo odstop od naročila, obenem pa vam bomo ponudili rešitev, ki bo ustrezna za obe strani.
ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.
Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
NAROČANJE
ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.
OBDELAVA NAROČILA
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.
HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Potrošnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.
ODSTOP OD NAROČILA
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 15 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Izjema so artikli, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati. Izdelkov, naročenih po strankinih željah (izdelki po naročilu) ni možno reklamirati.
Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec mora blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu na naslov podjetja.
Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Ponudnik vrne celotno kupnino zmanjšano za manipulacijske stroške (poštnina in bančna transakcija) takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 15 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR-kupca.
VRAČILO BLAGA – OBRAZEC
OSEBNI PREVZEM
Osebni prevzem naročenih izdelkov je možen izključno po predhodnem dogovoru.
NE PREVZETA NAROČILA
V primeru, da kupec ne prekliče pravočasno naročila oz. je odposlano naročilo po 14. dneh vrnjeno nazaj na sedež ponudnika, si pridržujemo pravico zaračunati vse stroške nastale pri pakiranju in pošiljanju paketa, na kupčev naslov. Kupec bo prejel račun s vsemi nastalimi stroški, ki ga mora poravnati najkasneje v 7 delovnih dneh od prejetja računa na predhodni naslov za pošiljko in e-naslov. V nasprotnem primeru si pridružujemo pravico do izterjave dolga na kupčeve stroške.
SPREMEMBA CENE
Pridržujemo si pravico do sorazmernega zvišanja cene, če se zvišajo cene materiala in storitev dobaviteljev, kadar:
• prejmemo plačilo po predračunu po preteku 3 dni od poslanega predračuna.
SPREMEMBA NAROČILA
V primeru spremembe ali odstopanja tehničnih podatkov naročila od tehničnih podatkov v ponudbi se temu primerno lahko spremeni dobavni rok in cena priprave in/ali cena dostave.
Kadar se želeni kraj dostave ob naročilu razlikuje od tistega v ponudbi ali pa naročnik naknadno po oddaji naročila spremeni želeni kraj dostave, se temu primerno spremeni cena dostave in podaljša rok dobave. Naročnik po oddaji naročila ne more zahtevati krajšega dobavnega roka.
DOSTAVA
Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenija. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
Pakete oddajamo dnevno, ob 11.00 uri.
Za naročila plačan po predračunu nad 80,00 € je dostava brezplačna.
Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.
Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti …) podaljša.
Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije, izjemoma v tujino, po predhodnem pisnem dogovoru ter predplačilu poštnih storitev. Brezplačna dostava v tujino NI možna, ne glede na vrednost naročila.
Če želite naročiti naše izdelke v Sloveniji, vendar jih želite dostaviti na območje zunaj ozemlja Republike Slovenije, prosimo, da nam pišete na elektronski naslov.
V primeru, da blago plačate vnaprej in vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam pismonoša v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu, ki ga prevzamete na pošti. Če le tega ne prevzamete v roku 10 dni, vas pošta še enkrat poskuša kontaktirati. Po 14 dneh čakanja na vaš prevzem se paket vrne v skladišče. O tem vas obvestimo in na vaša nadaljnja navodila za dostavo čakamo še 10 dni.
REKLAMACIJE
REKLAMACIJA PREJETIH POŠILJK
Prejete izdelke preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe izdelka, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi ponudnik ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati. V primeru poškodbe paketa ter vsebine nas pisno obvestite v roku treh dneh od prejema paketa, ter nam posredujte fotografije na naš elektronski naslov. Poškodovanega paketa in vsebine ne zavrzite, dokler postopek cenitve škode ni končan.
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
Naročnik lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je dobavitelj izrecno obljubil, če je dobavitelj poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopa od naročila.
Reklamacije na količino blaga upoštevamo samo ob prevzemu blaga, reklamacije na kvaliteto blaga pa v roku 8 dni od prevzema blaga. Reklamacija mora biti podana v pisni obliki (reklamacijski zapisnik), vključno s predmetom reklamacije in točno navedbo elementov reklamacije in utemeljitvijo razlogov za reklamacijo. Naročnik lahko blago vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na lastne stroške pošlje po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Reklamacijo je možno uveljavljati samo za izdelke, ki še niso bili uporabljeni oziroma niso bili poškodovani pri nadaljnji uporabi ali dodelavi. Za napake, ki so nastale zaradi naknadnega posega v izdelek ali zaradi neprimerne uporabe in ali vzdrževanja izdelkov, npr. neupoštevanja navodil in deklaracij, neprimernega hranjenja s strani kupca ali končnega uporabnika, JOMAR d.o.o. ne odgovarja.
Morebitna reklamacija se rešuje z zamenjavo reklamiranih izdelkov ali dobropisom in ne zadrži plačila računa.
Te obveznosti veljajo tudi za tretje osebe, ki jih je kupec navedel kot končne prejemnike blaga ali storitev. Kupec je dolžan morebitne končne prejemnike obvestiti o splošnih pogojih JOMAR d.o.o.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Podjetje JOMAR d.o.o. ne odgovarja za premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi morda nastala naročniku zaradi uporabe, distribucije ali nadaljnje prodaje naročenih storitev in/ali izdelkov. Prav tako ne odgovarja za premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi morda nastala naročniku, zaradi prekoračenega roka dobave, razen če je zato pred naročilom sklenjen posebni pisni dogovor ali pogodba, kjer so stroški ali morebitna škoda vnaprej določeni z pogodbeno kaznijo oz. penali. Kadar pride do kakršnekoli naročnikove spremembe naročila po oddaji naročila, je naša odgovornost za morebitno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo popolnoma izključena.
PRITOŽBA IN SPORI
JOMAR d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali preko elektronske pošte.
Ponudnik bo v petih dneh potrdil prijem pritožbe in kupcu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešujejo sporazumno.
Za dodatne informacije in pojasnila nas prosimo kontaktirajte.